Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitemizden üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.
Üye olanlar için telefon bilgisi neden isteniyor?
Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.
Üye Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?
Hesabım bölümünden bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Üye Şifremi unuttum, Ne Yapmalıyım?
Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz
Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim ?/Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım?
Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?/ Sanal Pos Güvenli midir?
İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 256 bit'lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.
Aradığım Ürüne En Kolay Nasıl Ulaşabilirim?
Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuz dan, aradığınız ürünü arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
Sitemizde yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için 0850 200 23 23 no'lu müşteri hizmetleri hattını arayarak ya da eticaret@xint.com.tr adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.
Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?
xint.com.tr Melek Tekstil San. Tic. Ltd. Şti. markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle ürünlerimizin tamamı orijinaldir.
Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?Kargo Masrafları Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?
MNG ve UPS Kargo ile çalışıyoruz. Tüm alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz. Ayrıca ödeme seçeneğiniz de "kapıda nakit" ödeme seçeneğini seçtiğinizde de kapıda ödeme için UPS Kargo tarafından talep edilen ekstra hizmet bedeli 12 TL de otomatik olarak alınmaktadır.
Ürün İade Koşullarınız Nelerdir, Kaç İş Günü İçerisinde Ürünler Size Gönderilebilir?/İade ve Değişim Süreci Nasıl İşler?
Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 20 günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.
Paketi hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle siparişinizle birlikte size yollanan e-arşiv faturanın alt bölümde bulunan iade formunu eksiksiz doldurup imzalayarak, iade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri MNG Kargo ile aldığınız siparişleri (MNG Xint Kargo Müşteri Numarası: 334424247‘yı kargoya bildirerek) ya da UPS Kargo ile aldığınız siparişleri (UPS Xint Kargo Müşteri Numarası: 1E333A‘yı kargoya bildirerek) ücretsiz olarak Mustafa Kurtoğlu Cad. Mahmut Grup İşhanı No:16 Kat:3/A Bakır Pirinç San. Sit. Beylikdüzü/İstanbul adresine gönderebilirsiniz.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız
Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Ürünler Olmadığı Takdirde Değişim Yapılabilir mi?
Ürünün olmaması durumunda ürünü firmamıza iade edip, tekrardan yeni sipariş verebilirsiniz.
Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?
Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce eticaret@xint.com.tr adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği 20 gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz.